RECENZE: W7 THE NAUGHTY NINE MID SUMMER NIGHTS

Krásnou sobotu vám všem! Léto je nejspíš definitivně za námi (nebo to tak alespoň venku vypadá) a je ideální počasí na to si zalézt k počítači a psát články. A přesně proto jsem tu dnes já s tím dalším. V posledním článku o dalším NYX STÍNU MĚSÍCE jsem vám povídala o tom, že svatební líčení mojí sestřičky se skládalo především z Nyx stínů. Zmínila jsem se ale i o paletce W7 THE NAUGHTY NINE MID SUMMER NIGHTS, kterou jsem při líčení používala také a slíbila jsem vám recenzi v některých z dalších článků. Není však na co čekat a tak si tuto recenzi můžete přečíst už dnes. Je to další paletka stínů, kterou značka W7 obkoukala a na férovku okopírovala od kosmetiky M.A.C, která úplně stejnou paletku nabízí za 1190 Kč. Já svou levnější variantu pořídila na e-shopu Dekorativka.cz za krásných 129 Kč a to hlavně ze zvědavosti, jestli se tenhle dupe kvalitou alespoň trochu přiblíží stínům M.A.C. Paletku Bugundy Times Nine sice doma nemám, takže žádné porovnání v dnešním článku nečekejte. Moc dobře ale víte, že si z M.A.C refilů skládám svou vlastní paletku a tak přeci jen kvalitu těchto stínů znám. Vyrovná se tedy takhle levná paletka jim? Pojďme se na to dnes společně podívat. 
Balení je hezké, pevné a kvalitní. Černý plast po zacvaknutí pevně drží a proto se nebojím, že by se stíny nějakým způsobem porouchaly, kdybych je brala s sebou na všechny cesty prázdnin, které ještě plánuji podniknout. Na cestování se hodí i díky tomu, že je opravdu malinká a nezabere tak tolik místa ve vaší kosmetické taštičce. Jediné co mi v paletce chybí, je velké zrcátko, které by hned paletku udělalo naprosto ideální a "travel friendly". Chápu, že  se zrcátkem by se zvedla i cena, ale asi bych byla ochotná si trochu připlatit a v paletce zrcátko mít. 
Uvnitř paletky najdeme 9 krásných stínů, které jsou téměř všechny laděny do vínové barvy. Stíny jsou maličké, ale to mi vůbec nevadí vzhledem k tomu, že vypotřebovat celý velký stín je pro mě téměř nemožné. Stíny mají dohromady jen 4.5 gramů, což není moc, ale věřím, že i tohle množství bohatě stačí. Na první pohled paletka obsahuje 5 třpytivých stínů a 4 matné. Po prvním použití jsem ale zjistila, že většina třpytivých odstínů tak jen vypadá a třpytky na očích nejsou vůbec vidět. Pojďme se tedy společně na jednotlivé odstíny podívat zblízka, ať v případě pořízení paletky víte, do čeho jdete. 
První řada je bezpochyby mou nejoblíbenější. První stín je nádherná třpytivá zlatá, která má nádherně máslovou texturu a konzistenci a tak se velmi pěkně nanáší. Doporučuji stín nanášet spíš prstem, protože tak z ní "vytřískáte" nejvyšší pigmentaci a máslovitost. Jako každý třpytivý stín ho používám nejradši mokrý, takže si jednoduše stříknu na prst M.A.C Fix+ a stín hned posunu o něco výš. Pigmentace je skvělá sama o sobě, ale při mokrém nanášení je to naprostá pecka. Na oku hází nádherné zlato-stříbrné odlesky a tak je stín perfektní na projasnění vnitřního koutku nebo pod obočí.   
Oba dva další stíny první řady (druhý i třetí stín) jsou na první pohled dost nenápadný, ale až při jejich nanášení ukáží svoje kvality. Jsou to oba ty ideální stíny do záhybu víčka na tzv. blending dalších stínů, které na víčko nanesete. Oba dva mají krásný růžový podtón, který se hezky hodí k celému vínovému konceptu paletky a skvěle jí tak doplňuje. Oba dva stíny trochu víc práší, ale jako vždy - stačí štětec oklepat a nanášení samotné je hračka. Krásně se roztírají a jako "transition" odstíny jsou skvělé. I čtvrtý odstín jsem si celkem oblíbila. je to další ze třpytivých odstínů a je to hezká narezavělá teplá barva, která je krásná přes celé víčko. Konzistence je zase hezky máslovitá, ale pigmentace tohoto odstínu malinko pokulhává. Tady je nanášení prstem až nutností a Fix+ bych pro aplikaci určitě doporučila taky. 
Prostřední matný stín je nádherná tmavá čokoládová s lehce načervenalým základem, takže opět skvěle ladí s ostatními odstíny. Vy moc dobře víte, že já tyhle čokoládové barvy používám velice ráda a to jak na ztmavení vnějšího koutku, tak jako základ pro nějaké jemnější kouřové líčení přes celé víčko. Pigmentace tohoto odstínu je spíš průměrná, takže je nutné ho vrstvit než docílíte opravdu syté barvy. Mně osobně se sice odstín moc líbí, ale raději používám stíny jiných značek, u kterých nemusím vynakládat takovou snahu, protože pigmentované jsou už při jednom tahu dost. Šestý odstín je podle mě největší propadák celé paletky. Khaki zelená má v sobě zlaté třpytky a na oko vypadá opravdu božsky. Bohužel ale  třpytky opadávají a vlastně na oko nejdou skoro ani nanést. Aplikovat na oko můžete jen zelené "cosi", co ani pořádně nejde rozetřít a vyblendit, takže na oku vytváříte jen zelené fleky. Tenhle stín je podle mě naprosto nepoužitelný a v paletce nemá co dělat.
Spodní řada začíná dalším matným odstínem, který je opět krásnou transition barvou. Mauve narůžovělá s kapkou šedivé se do záhybu víčka hodí přímo perfektně. Vedle tohoto nenápadného matného odstínu je další s lehounkým shimmerem, který je asi nejzajímavější z celé paletky. Je to taková krásná tmavá vínová a až holografickými růžovo-fialovými odlesky. Při aplikaci opět používám fixační sprej a odstín nanáším mokrý. Posledním odstínem je nádherná tmavá vínová s lehkými zlatými třpytkami, které ale opět na oku nejsou vidět, takže vypadá spíš matně.
Že by mě paletka posadila na zadek se rozhodně říct nedá. Nemůžu říct, že je špatná, ale rozhodně si myslím, že patří mezi ty průměrné na trhu. Jestli ale máte nízký rozpočet a hledáte levnou paletku na každodenní líčení, úplně zklamané/zklamaní určitě nebudete. Pár stínů mě velmi mile překvapilo a už kvůli nim si myslím, že paletka za 129 Kč opravdu stojí. Oproti neutrální hnědé variantě paletky, kterou jsem recenzovala už před pár měsíci mi tahle vínová celkem vyhovuje a vzhledem k tomu, že jsem jí použila i na svatební líčení mojí sestry, bude tahle paletka už navždy mou srdcovou záležitostí, kterou nikdy nedám z ruky. Pokud se vám paletka zalíbila, momentálně na e-shopu Dekorativka.cz probíhá akce Doprava zdarma na všechny objednávky při využití platební metody TWISTO. Co to vůbec je a jak dopravy zdarma využít se dočtete na e-shopu samotném. Určitě si myslím, že by byla škoda dopravy zdarma nevyužít.
To je pro dnešek ode mě opět vše. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že se mnou zůstanete i do toho příštího. Ten se pokusím publikovat z dalekého Domašova nad Bystřicí kam už zítra odjíždím na letní dětský tábor, kde každoročně trávím ten nejlepší týden celých prázdnin. Doufám, že i vy si poslední dva týdny prázdnin užijete přímo skvostně, teď už ale pac a pusu - Vaše M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram