NYX STÍN MĚSÍCE: ILLUSION

Krásný pátek vám všem! Vzhledem k tomu, že školní rok již začal, začala jsem i já dojíždět do své "milované" školy jako správná studentka. Jediné pozitivum mého dojíždění je, že moje škola je pár minut od obchodního centra Chodov, kde je už cca od prázdnin otevřena nová kamenná prodejna značky NYX. Po zápise jsme se se spolužačkou, shodou okolností mojí sestřenicí, rozhodly vyrazit na nákupy, abychom si ten první školní den maličko zpříjemnily. Nemohla jsem odolat a hned navštívila NYX, ve kterém zrovna probíhala akce na některé z refilů a ty z řady HOT SINGLES stály pouhých 48 Kč. Pořídila jsem proto do zásoby pár dalších stínů měsíce, počínaje tímto krásným kouskem ILLUSION, který mě zaujal na první pohled nejvíc. Odstíny, které byly ve slevě jsou nejspíš ty, co budou stažené z prodeje a proto jestli se vám ten dnešní zalíbí, neváhejte a do OC Chodov co nejdříve vyražte. Pokud je pro vás Chodov poněkud "z ruky", další kamennou prodejnu můžete najít na Smíchově nebo stín můžete objednat na e-shopu, kde na odstíny probíhá stejná akce. Ve zlevněné nabídce byly i divočejší barvičky jako například výrazná modrá nebo třeba pastelová žlutá. Já jsem se držela nohama pevně na zemi a ačkoliv mě i tyhle bláznivé odstíny lákaly, pořídila jsem nakonec jsem ty neutrálnější barvy, které budu přeci jenom využívat častěji.     
Jako první mi v košíčku přistál stín ILLUSION, o kterém bude celý dnešní článek. Ještě než se dostanu k samotnému stínu, ráda bych opět vyzdvihla milé asistentky prodeje, které NYX v prodejně zastupují. Na rozdíl od některých jiných prodejen jsem v NYXU vždy naprosto spokojená, protože s nákupem pomáhají usměvavé asistentky, které opravdu ví o čem mluví a už několikrát mi pomohly a poradily, když jsem si s něčím nevěděla rady. V poslední době mám pocit, že většina prodavaček se do prodejen dostala snad omylem, protože o dané značce nemají ani ponětí a o kosmetice už vůbec ne. V NYXU je tomu přesně naopak a za milou výpomoc uděluji značce velmi významné plus.
Balení refilů je krásné jako vždy, srdíčko mi  i teď u několikátého stínu přijde šíleně roztomilé a jen tak se mi líbit určitě nepřestane. Magnetický refil v paletce hezky drží a nestává se mi, že by při nějakém cestování vypadával. Jen je paletka čím dál tím špinavější jak z vrchu tak zevnitř. Je tedy třeba jí pravidelně čistit, aby byla hezká stejně tak, jako je praktická. Stíny mají stejné rozměry jako ty M.A.C, takže pokud vlastníte i magnetickou paletku této značky, tak stíny můžete vložit do ní.Jediné, co mi vadí na těchto refilech je to, že na samostatném refilu není napsaný jeho název. Já sice o každém stínu píšu samostatný článek, takže název stínu si prostě dohledám, ale u někoho, kdo stínů bude vlastnit spoustu, doporučuji, aby si zespodu jména jednotlivých odstínů sami nalepili.  
Obecně mě kvalita všech NYX stínů moc překvapila a ani tento stín není žádnou výjimkou. Už jsem o třpytivém HOT SINGLES stínu psala jednou a doufala,že vlastnosti budou napříč touto řadou stejné. Nezmýlila jsem se - i tento kousek má nádhernou máslovitou konzistenci a je hodně pigmentovaný. Doporučila bych ho nanášet prstem, protože potom hezky přilne na víčko a nemá tendenci opadávat, což se při používáním štětcem občas stává. Samozřejmě je také barva živější a pigmentovanější při použití nějakého fixačního spreje a mokrého nanášení.
Samotná barva je přímo nádherná. V pánvičce vypadá jako celkem obyčejná zlatavá hnědá a abych pravdu řekla, měla jsem  celkem radost, že konečně podobnou barvu budu mít i ve své paletce. Stejně tak jako název, je i tohle ale pouhé zdání a iluze. Ve skutečnosti je to ale jen hnědý základ, který v sobě má velké množství zelených/khaki pigmentů a zlatých třpytek, které na oku nádherně odrážejí světlo a stín dělají mnohem zajímavějším, než se na první pohled zdá. V poslední době nosím podobné nazelenalé odstíny velmi ráda a v kombinaci s nějakou hodně tmavě hnědou v záhybu s pomocí tohoto stínu vytvoříte nádherné kouřové líčení, které je ale nositelné i na běžné nošení.
Tím, že se opravdu nejedná o žádný moc metalický stín, ale jen o lehký třpyt, myslím, že z něj bude nadšená většina z vás, protože je hezký i na nošení do školy nebo práce na každodenní bázi. Jak jsem řekla výš, v poslední době jsem si zelené khaki odstíny oblíbila a proto se můžete i v dalším NYX článku těšit na trochu zajímavější barvičky než jen na klasickou hnědou nudu. Pro dnešek se ale už loučím a i já si jdu užívat volného víkendu, který mám po opravdu dlouhé době a hodlám si ho maximálně užít na jednom z festivalů, který se koná už tuto sobotu v Klecanech u Prahy. Na akci Slavnosti břehů se letos (mimo spousty dalších) ukáže i kapela Sto Zvířat nebo Vladimír 518. Můj víkendový program je tedy jasný, ale mě by zajímalo jaký bude ten váš? Pracovní jako většinou bývají ty moje nebo plánujete taky navštívit nějakou speciální akci? Budu se těšit na všechny vaše komentáře. S přáním krásného víkendu a úspěšného startu do nového týdne - s pozdravem, Vaše M.  

6 komentářů:

  1. Tyto mono stíny od Nyxu jsem ještě nezkoušela. Hrozně se mi líbí, jak mají vymyšlené to balení s tím srdíčkem :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem psala snad v prvním článku, že nic roztomilejšího jsem už dlouho u balení neviděla! :) Taky se mi tenhle detail moc líbí.

      Vymazat
  2. Je to v první řadě strašně roztomilé. Barvičky vypadá moc hezky a ten obal tomu dodává super dojem :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Instagram