RECENZE: E-STYLE FINISH TOUCH BLUSHER

Krásnou neděli vám všem! Cesta vlakem stále pokračuje (kdo četl jeden z předchozích článků, pochopí), mě ještě čeká dobře hodinka cesty a tak v klidu předepisuji i další články. Ten dnešní bude celý o tvářenkách značky E-STYLE, kterou jsem rozhodla trošku víc prozkoumat po poslední zkušenosti s pudrovými rozjasňovači (recenze TADY), ze kterých jsem byla absolutně nadšená a které používám doteď velice ráda. Kromě rozjasňovačů mě při první objednávce obzvlášť zaujaly i tvářenky FINISH TOUCH BLUSHER, ale s jejich objednávkou jsem tenkrát chtěla ještě počkat. A čekání se mi tentokrát opravdu vyplatilo. Na Velikonoce totiž e-shop chriscosmetics.cz nadělil zajíčkovskou slevu 10% na celý nákup a tak mě všechny tvářenky vyšly na nějakých 250 Kč. Původně jsem plánovala vzít jen jeden kousek na ozkoušení, ale odstíny byly tak nádherné, že jsem nemohla odolat a vzala nakonec úplně všechny. Rozhodování mezi odstíny bylo těžké také proto, že jsem za boha nikde nemohla najít podrobnou recenzi všech odstínů a nemohla tak porovnat, který by se mi hodil víc. Doufám, že můj článek tedy pomůže některé z vás v rozhodování příště a jako vždycky samozřejmě doufám, že se recenze bude líbit. Pojďme se tedy do ní společně pustit právě teď. 
Asi nikoho nepřekvapí, že začneme balením. Nebudu vám lhát, černý plast sice na pohled vypadá krásně, ale na dotek je to celkem fórovka. Šroubovací víčko při prvních používáních drhlo než se ošoupaly nerovnosti na víčku, ale na druhou stranu musím říct, že teď už sedí pevně a bez problémů. Co se týče vzhledu, s tím jsem naprosto spokojená. Černé balení mám prostě ráda, přijde mi jednoduché, klasické a nikdy nezklame. Bílý nápis na tvářenkách zatím drží jako přibitý, takže v tomhle směru naprostá spokojenost. Zespodu balení je napsané jméno každého odstínu, což taky oceňuji. Nemám ráda, když název odstínu sundám (a vyhodím) společně s ochrannou fólií a po zbytek používání si jména musím vyhledávat jinde, pokud náhodou název potřebuji znát. Na samotné tvářence je vystouplá kytička, která je roztomilým detailem. I po cca deseti použitích kytička stále drží a nemizí, za což dostávají tvářenky určitě malá plus. Je to hlavně díky vysoké pigmentaci, jakou tvářenky mají. Při jejich používání to chce lehkou ruku, jinak to s barvou lehce přeženete a "Marfuší" efekt se dostaví téměř okamžitě. Do tvářenky tedy stačí štětcem, a to nějakým jemným a přírodním, jen lehce ťupnout a pigmentace je absolutně božská. Před nanášením doporučuji štětec pořádně oklepat, aby na něm zbylo pigmentu tolik a potom se nanáší úplně normálně. Navíc i kdyby se vám aplikace vymkla z rukou a nanesli jste víc než je třeba, tvářenka jde krásně rozetřít. 
Jak jsem řekla již v úvodu, v nabídce jsou celkem čtyři odstíny a já je ukořistila všechny. První šťavnatou barvičkou je 01 Peach a je ze všech odstínů nejsvětlejší. Sem tam v něm zahlédnu malou zlatou třpytku (obzvlášť večer pod umělým světlem), ale na tvářích mají téměř matný finish a třpytky absolutně nejsou vidět. Zrovna tohle je odstín, který by podle mého názoru neměl chybět nikomu z vás, protože na tvářích vytváří krásný broskvový nádech a tváře po něm vypadají neskutečně přirozeně svěže. Přirovnání "tvářičky jako broskvičky" je k tomuto odstínu naprosto perfektní.    
Druhý odstín 02 Chocolate je přesně podle mého gusta. Je o něco tmavší než všechny ostatní odstíny a já mám na jaře ráda trošku svěžejší typ tvářenek. V létě až budu opálená po něm ale určitě budu sahat častoěji, protože to mám podobné teplé a tmavé odstíny moc ráda obzvlášť večer jen s řasenkou a podobným odstínem na rtech. Na podzim a v zimě ho s tváří jistojistě nesundám, protože zastřené červené - to je moje. Tenhle odstín podle mě sedne naprosto každému tónu pleti. Na bledulkách mám takové "Sněhurkovské" odstíny moc ráda a na tmavých jakbysmet. Koupi jednoznačně doporučuji. Malinovou 03 Raspberry bych doporučila hlavně brunetkám, protože na nich bude tahle zářivá růžová vypadat určitě dokonale. Já mám momentálně barvu vlasů dost teplou a upřímně se mi na mně moc nelíbí, ale je to pouze o mých preferencích. Odstín je jinak stejně jako předchozí moc pěkný a věřím, že většině z vás se doma neztratí. Poslední odstín 04 Apricot je plný malých i o něco větších zlatých třpytek, které jsou vidět i na tvářích, takže pokud nejste zastánci či zastánkyně třpytivých tvářenek, držte se od posledního kousku dál. Jinak je to tak o odstín tmavší barvička než 01 Peach. 
Kromě odstínů a pigmentace mě ale nejvíc nadchla hlavně jedna věc a to výdrž! Na tvářích bez problémů dají celý den a to v horku, kdy se mi obvykle na obličeji roztékají i tváře, natož tvářenka samotná. Možná je to tím, že konzistence a textura je sušší než u jiných tvářenek, které vlastním a tak na mou mastnou pleť přilnou jako pudr a "nekloužou" tak snadno. Dokonce mi na ruce vydržely swatche (obzvlášť ty tmavší) i po umytí vodou. Maličko práší, ale rozhodně to není nic tak strašného, aby mě to od používání odradilo. Chce to tedy jen opravdu lehkou ruku při jejich používání kvůli jejich vysoké pigmentaci, ale suma sumárum jsem s tvářenkami naprosto spokojená a rozhodně je doporučuji. 
Rozhodně si myslím, že tvářenky patří mezi ty lepší na českém trhu a jejich kvalita mě moc mile překvapila. Snad značka E-Style časem rozšíří svůj sortiment a přidá pár dalších odstínů, které budou třeba víc tlumené, malinko do mauve/fialova nebo například bronzova. Přesně takové odstíny v poslední době vyhledávám nejvíce a dělá mi upřímně celkem problém je najít v "drogérkových" řadách a vlastně na českém trhu celkově. Rozhodně jsem ale ráda, že na našem trhu jsou k sehnání takhle levné a přitom skvělé tvářenky, jako jsou tyhle E-Style. Na jejich stránkách navíc momentálně můžete pořídit tvářenky II. jakosti s třiceti procentní slevou, které se od těch klasických liší jen malým rozdílem v odstínu. Tvářenka po slevě vyjde na 48 Kč a levnější a kvalitnější jen těžko jinde seženete. Já navíc vychytala kromě slevy i akci "dárek k nákupu" a společně s tvářenkami přišel i mono stín, který jsem schovala do balíčku pro vás. Od té doby, co sbírám své M.A.C stíny mě jiné ani nelákají, ale na e-shopu jsem si vyhlídla další E-style produkty, které v budoucnu určitě vyzkouším. Momentálně je na prvním místě mého wishlistu trio na obočí a rozjasňující pleťový pudr Soft shining, na který jsem zatím slyšela jen samé pozitivní ohlasy. Zkoušeli už jste něco od této značky taky? A jaký máte názor? Těším se na Vaše odpovědi a jako vždy doufám, že se Vám článek líbil. S přáním krásného dne se loučí Vaše M. 

3 komentáře:

  1. Pěkné barvičky, ale hodně výrazné. pro mě by byla asi ta první zleva na ruce, jsem spíše na bronzery :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám další novou duši u mě na blogu! :) Oni jen takhle výrazně vypadají, ale tím, že se dají krásně rozetřít, tak na tvářích jsou hezky přirozené. :)

      Vymazat
  2. Barvičky vypadají zcela dobře! :) Ale musím říct, že jsou na mě nějak hodně pigmentované :)

    OdpovědětVymazat

Instagram