NYX STÍN MĚSÍCE: SIN

Krásnou středu vám všem! Jak jsem slíbila, tak jsem taky udělala a připravila pro vás další stíny měsíce, které tentokrát budou podstatně levnější a cenově dostupnější než M.A.C stíny, o kterých jsem doposud každý měsíc psala. Původně jsem sice měla v plánu psát o jiné značce, ale čirou náhodou jsem měla zrovna cestu kolem kamenné prodejny NYX na Smíchově a několik stínů mě natolik zaujalo, že jsem nemohla jinak a rovnou je musela pořídit. Od tohoto dne si tedy sestavuji další paletku podle svých představ a s vámi se každý měsíc podělím o jeden stín z ní. Ten dnešní je pro mě naprostou srdcovkou. 7.7.2017 se bude vdávat moje nejmilovanější sestra a já mám tu čest jí v její velký den líčit. Ačkoliv doma už mám stínů i paletek desítky, stále jsem na lovu na ten nejperfektnější z perfektních světlých stínů, kterými sestře rozzářím pohled na téhle velké události. Ačkoliv look každé nevěsty má být na první pohled nevinný, jméno odstínu tomu moc neodpovídá. Pořídila jsem totiž hříšný odstín SIN z řady HOT SINGLES EYESHADOWS za krásných, a teď se podržte, 69 Kč. Kromě stínů jsem vzala také devítimístnou magnetickou paletku, abych vlastně měla kam jednotlivé stíny ukládat. Ani ta nebyla vůbec drahá a na to jak je hezky pevná a na pohled opravdu krásná, stála pouhých 149 Kč. Vybírat můžete z obrovské škály odstínů, ale dopředu upozorňuji, že na prodejnách byla spousta stínů vyprodaná. Doporučuji tedy možná spíš kouknout na internet (e-shop ZDE), kde byste měli najít naskladněnou minimálně většinu odstínů.   
Jednotlivé stíny jsou zabalené v samostatné krabičce/obalu a přes vyříznuté srdíčko můžete vidět jeho barvu, což je podle mě krásně propracovaný detail, který je úžasně roztomilým a holčičím detailem. Malé mínus ale také má. Název odstínu je pouze na krabičce, takže před jejím vyhozením doporučuji si zespodu samotné pánvičky napsat stín na papírek, nebo třeba udělat si do paletky rozpis všech stínů, které máte, stejně jako to mám v plánu já. Pokud vás ale názvy zrovna netrápí a nepotřebujete je vědět, tohle řešit vůbec nemusíte. Uvnitř balení na vás čeká samostatný stín, který skrývá 1.5 gramů samotného produktu. Je to podle mě stejná gramáž jako je například právě u stínů M.A.C, které jsem už zmiňovala několikrát. Samotná paletka se mi moc líbí, protože je vlastně úplně obyčejná. Matná černobílá kombinace je prostě stálicí, která mě nikdy nezklame a nadchne mě pokaždé. Je tedy magnetická a dovnitř se vejde 9 refilů. Podle mě je to naprosto ideální počet, víc stínů na cestování rozhodně nepotřebuju a díky této pěkné paletce a tomuhle "sám si sestav" systému si na cesty můžu vzít 9 nejoblíbenějších stínů, které na 100% využiju. Magnety fungují pěkně, stíny nevypadávají a i magnet, díky kterému se paletka zavírá je dost silný, takže se paletka ani při cestování sama neotevře. Jediné, co bych určitě vytkla, je absence zrcátka, které by se na cesty opravdu hodilo.
Odstín SIN je na stránkách oficiálně popsaný jako Beige with multi glitter neboli tedy ve volném překladu béžová s různými typy třpytek a glitterů. Já bych úplně nepoužila slůvko béžová, ale spíš světlá růžová, která obsahuje stříbrné a zlaté malinké třpytky, které krásně zachytávají světlo a oko přímo krásně rozzáří. Když na vás ale přímo nezáří reflektory, je barva celkem tmavší, takže já osobně jí nanáším jen na střed celého víčka, ale jen jako highlighter na vnitřní koutek oka nebo pod obočí raději vezmu odstín o něco světlejší.I ten jsem pořídila, takže pokud sháníte něco světlého a rozjasňujícího, určitě se dočkáte i malého tipu ode mě, jen vydržte do příštího měsíce.
Oficiální popis této řady stínů říká: "Tyto vysoce pigmentované odstíny, které čerpaly inspiraci v nejnovějších trendech přehlídkových mol, jsou po čertech intenzivní." Nejsem si jistá jestli po čertech, ale intenzivní skutečně jsou. Jejich intenzitu navíc můžete ještě navýšit když namočíte štětec - já pro tyto případy používám UD All Nighter sprej, kterým poté můžete celý obličej i oči zafixovat. I bez namočení je ale pigmentace podle mě skvělá. Doporučuji ho nanášet pomocí plochého štětce a spíš ho do víček vklepávat než roztírat. U tohoto způsobu nanášení stíny vždycky trochu opadávají, ale to mi přijde naprosto normální a vzhledem k tomu, že vždy začínám líčit oči jako první, nedělá mi to problém. Opadaný stín jednoduše setřu a v líčení pokračuji dál.
Jsem ráda, že stále více značek přichází s tímto refilovým systémem, díky kterému si můžeme sestavit paletky přímo na míru našim požadavkům. Těch od NYXu si nejspíš sestavím ještě víc, protože kvalita jednotlivých odstínů mě velmi mile překvapila a výběr je opravdu obrovský, takže věřím, že si svoje ideální odstíny najdete i vy a stejně jako mě, vás svou kvalitou nadchnou. Zatím se mi upřímně nestalo, že by mě něco od značky NYX zklamalo. Tím se dostávám k něčemu, co mě velmi překvapilo zhruba před týdnem na jedné FB stránce. Jsem totiž členkou stránky pro make-up artisty v ČR, kde se před nějakou dobou strhla debata o kvalitě produktů této značky. Pár slečen se ozvalo, že jim produkty vůbec nepřijdou tak "profesionální" jako se tváří a že mají s produkty spíš špatnou zkušenost. Já si dovolím nesouhlasit, protože jsem ještě nikdy zklamaná nebyla. Teď tedy dávám prostor vám. Jaký máte celkově názor na značku vy? Vyzkoušeli jste něco, co podle vás nestojí ani za řeč nebo vám všechny zakoupené kousky sedly po všech stránkách? Který produkt se vám zalíbil nejvíc nebo naopak nejméně? Těším se na všechny vaše odpovědi a zkušenosti, Pro dnešek už se ale loučím a vracím se zpět k povinnostem svědka, které se hromadí a hromadí, protože svatba už je doopravdy za rohem. Jako vždycky doufám, že se vám dnešní článek líbil a přeji krásný zbytek týdne. S pozdravem, Vaše M.

1 komentář:

  1. Tento odstín je velmi pěkný :) Mám ráda přímo takové jemné barvičky.

    OdpovědětVymazat

Instagram