RECENZE: L.A. GIRL PRO CONCEAL HD CONCEALERS

Krásnou sobotu vám všem! Před týdnem jste si mohli v článku přečíst o Jordana tekutých rtěnkách, přičemž většinu z nich jsem pořídila na kosmetickém veletrhu Interbeauty u stánku Absolute Cosmetics. Další veletrh se zase pomalinku blíží a proto jsem se rozhodla vám dnes napsat o dalším produktu, který na veletrhu můžete pořídit. Tentokrát se bude jednat o celosvětově známé a dost pochvalované korektory značky L.A. GIRL PRO CONCEAL HD CONCEALERS. Tato značka je u nás dostupná poměrně nově a řekla bych, že u nás ještě není tak "profláknutá" jako ve světě, kde právě tento korektor patří mezi jeden z nejoblíbenějších korektorů vůbec. Hned jakmile jsem korektor na veletrhu World of Beauty and Spa viděla, věděla jsem, že se mnou minimálně jeden odstín odchází domů. Nakonec jsem pořídila odstíny dva a od tohoto veletrhu je poctivě zkouším, abych o nich mohla napsat i vám.  
Domů jsem si odnesla sice jen dva odstíny, ale musím říct, že jsem se dost držela, aby jich nebylo mnohem více. V nabídce je totiž odstínů hned 22. Ano, čtete správně, 22!. Mezi dvaadvaceti odstíny si stoprocentně vybere každý, protože škála je opravdu obrovská. Navíc se mi neskutečně líbí, že mezi odstíny najdete například i úplně bílý korektor, kterým můžete každý odstín zesvětlit podle potřeby. Také si můžete koupit žlutý (light yellow/yellow) nebo broskvový (peach) korektor, kterými můžete měnit i podtón jednotlivých odstínů, kdyby vám náhodou perfektně neseděl. Já tedy pořídila dva a to konkrétně Porcelain a Yellow Corrector. Žlutý korektor jsem pořídila hlavně kvůli jeho přimíchávání do korektorů s růžovým podtónem. Je ale skvělý také sám o sobě na zakrývání kruhů pod očima, protože žlutá krásně zneutralizuje modrou a fialovou, kterou pod očima máme. Porcelain je (až na bílou) nejsvětlejším odstínem a je přímo parádní na okolí pod očima, čelo, nos..Prostě na všechna místa, kde oceníte trochu více světla a projasnění. V nabídce jsou nově i další barevné odstíny jako třeba zelený k zakrytí červené barvy v obličeji nebo například světle fialová. 
Praktické balení v tubě mi absolutně vyhovuje. Mám takové balení obecně ráda, protože vím, že z něho můžu vytlačit i tu poslední kapičku produktu a spotřebuju ho tak úplně celý. Balení je sice v tubě, ale je se štětečkem, takže se korektor jednoduše a celkem precizně nanáší. Je samozřejmě třeba ho ještě rozetřít pomocí většího štětce, tenhle malý je spíš fajn na přesné umístění než na celkové roztírání. Štěteček bude perfektní i na kreslení kontur, takže v budoucnu chci určitě pořídit i tmavší odstíny a pomocí korektoru i (krémově) konturovat. Celkově má ode mě balení plusové body i co se týče celkového designu. Celá PRO řada je černá s bílými čárami, přímkami chcete-li a mně se tenhle geometrický design moc líbí. 
Jak jsem řekla už na začátku, korektory patří mezi jedny z nejlepších korektorů vůbec a já byla moc zvědavá, jestli mě uchvátí stejně jako zbytek světa. Konzistence korektoru je krémová a mě osobně přijde trochu hutnější. Rozhodně bych ho neoznačila jako korektor tekutý. Ačkoliv u některých krémových korektorů mám s touto konzistencí problém, tento kousek je světlou výjimkou a jsem velmi spokojená. Používám ho na zakrytí kruhů pod očima a to pomocí houbičky nebo štětce. Dá se pod oči hezky vklepat i prstem, všechny tři způsoby ho do pleti zapracují tak, aby na pleti jen tak neseděl, ale krásně se do ní vstřebal. Doporučuji ale nanášet nejdřív na jednu stranu, rozetřít a až poté nanášet na stranu druhou, protože korektor zasychá a je tak třeba s ním pracovat rychleji. Sám o sobě malinko zalézá do vrásek, ale jakmile ho zafixuji pudrem (momentálně používám fixační transparentní pudr Sephora), vydrží pod očima v naprosto perfektním stavu. Na zakrývání různých nedokonalostí na obličeji jsem ho zatím nepoužívala, protože nemám ten správný odstín k mojí pleti, ale určitě to brzy plánuji napravit, protože krycí schopnost mě mile překvapila a myslím, že i na případné akné bude perfektní. 
Suma sumárum jsem opravdu spokojená a korektor všemi deseti doporučuji! Je to bezpochyby jeden z nejlepších cenově dostupných korektorů, které jsem kdy vyzkoušela a těchto 120 Kč, alespoň tedy podle mého názoru, rozhodně nebudete litovat. Jsem ráda, že ani tentokrát mě produkt e-shopu Absolute Cosmetics nezklamal a jako vždy jsem nadšená. Už teď se velice těším na další kosmetický veletrh Interbeauty, který proběhne na konci dubna. Kromě skvělé kosmetiky navíc u stánku uvidíte i tři nejusměvavější a nejmilejší asistenty prodeje, kteří vám určitě milerádi poradí. A dámy, přiznejme se, kdo se rád nepokochá i něčím trochu jiným než kosmetikou, no ne? Tímto se s vámi pro dnes loučím a jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil. Krásný víkend přeje Vaše M. 

6 komentářů:

  1. Už párkrát jsem je hodila do košíku, ale stejně nekoupila.. no teĎ na ně asi mrknu :-) vypadají suprově a nějaký korektor by mi přišel vhod. Hlavně ten nažloutlý, protože ten můj co jsem měla od Missha je už v koncích a na tmavé kruhy je tohle must have produkt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrž na veletrh a rovnou si ho můžeš ozkoušet, ale věřím, že i bez ozkoušení se ti bude taky moc líbit. Já jsem z něj přímo hotová, ale je pravda, že netrpím na nějaké extrémně tmavé kruhy, ale krytí je boží, takže si jsem zcela jistá, že zakryje i ty. Dej po nákupu vědět i svoje dojmy! :)

      Vymazat
  2. Já na něj už taky koukala, vypadá to lákavě, jenom ta tubička by mi naopak asi moc nevyhovovala. Nejraději mám lahvičku s aplikátorem, jako to má třeba Catrice Camouflage. Ten výběr odstínů je neskutečný, stejně tak mají i bílý makeup, a to je prostě pecka!

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasický leskový aplikátor mi samozřejmě taky vyhovuje, ale tady se mi líbí, že můžu z tuby vytlačit i ten poslední zbytek. Což právě moc u lahviček typu Catrice Camouflage apod. nejde a mě to rozčiluje. Na ten nový make-up se taky brousím zuby, přemýšlím nad nějakým tmavším a právě tím bílým! :)

      Vymazat
  3. Takové balení se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat

Instagram