RECENZE: TECHNIC COLOURFIX CREAM FOUNDATION CONTOUR PALETTE

Krásnou neděli vám všem! Největším trendem roku 2016 byl bezpochyby trend konturovací. Ačkoliv beauty magazíny a články říkají, že konturování už odzvonilo a všichni radí na konturování zanevřít a veškerý "contouring" nahradit "strobingem", mě tento trend konturování loni naprosto pohltil a nedovedu si představit, že bych obličej alespoň lehce nekonturovala každý den i letos. Ať si kdo chce co chce říká. Moc ráda zkouším pořád nové a nové produkty ke konturování určené a proto mě nová paletka TECHNIC COLOURFIX CREAM FOUNDATION CONTOUR PALETTE, kterou nově najdete na e-shopu Dekorativka.cz za 119 Kč, což je podle mě ta nejlepší cena, za kterou jakoukoliv paletku u nás můžete sehnat. Abych pravdu řekla, značku TECHNIC jsem měla v hlavě prostě zafixovanou jako značku určenou spíš slečnám, co s make-upem začínají. Čím dál tím častěji ale čtu dost pozitivní recenze na její produkty a zajímalo mě, jestli i tato paletka si zaslouží pochvalu či nikoliv.
Balení, u kterého jako vždy začneme, bych nevytkla vůbec nic, ba naopak. Platí zde heslo" ,,Za málo peněz, spousta muziky".  Balení je sice celé z plastu, ale za 120 Kč bych ani nic jiného neočekávala a i za tyhle malé peníze je úžasně pevné a dost toho vydrží. Na zadní straně balení je kromě složení a klasického popisu produktu i malý návod, jak vlastně paletku používat a  s její pomocí správně konturovat celý obličej. Oficiální popis paletky říká, že se jedná o vysoce pigmentovaný produkt, který se lehce ztrácí, má matný finish a až profesionální krytí. Já s oficiálním popisem souhlasím hlavně v bodu pigmentace, ta mě vážně dostala hned při prvním ozkoušení. Krásně se ztrácí, s tím také nemohu nesouhlasit, tenhle bod také nelže. Matný finish bych raději vynechala, protože ten je naprosto mimo. Matného na finishi není zhola nic, ale o tom až později. Co se krytí týče jsem také naprosto spokojená. Nemluvila bych úplně o profesionálním krytí, protože pod tímto názvem si představím opravdu krytí nejvyšší. Tady je spíš střední a pro mou každodenní potřebu naprosto ideální.
Jak říká název, jedná se i o "foundation" paletku, což znamená, že jí můžete použít místo make-upu a vytvořit s ní vlastně celý základ pro vaše líčení. Abych pravdu řekla, použít ji tak jsem se dost bála. Trvalo mi pár dní než jsem přišla na to, jak jí správně použít, ale nakonec jsem byla velice mile překvapena a budu paletku určitě využívat i dál. Rozhodně je třeba krém zafixovat i pudrem. Ať už použijete jen transparentní přes celý obličej, nebo budete pomocí pudrů ještě více konturovat, nedoporučuji obličej bez zafixování nechat. Pleť potom (pro mě trochu nepříjemně) lepí a krém má tendenci po obličeji v průběhu dne cestovat. Já se svou mastnou pletí se navíc lesknu, ale to se mi koneckonců stává s každým make-upem, který zkouším. Po použití transparentního pudru lesk mizí stejně jako u jiných make-upů i u této paletky a já jsem spokojená. K zapracování jednotlivých odstínů se mi nejvíce osvědčil flat top kabuki štětec, který make-up do pleti krásně zatlačí a rovnoměrně ho rozetře. Konkrétně používám štětce MAKEUP REVOLUTION z konturovací řady štětců a fungují perfektně.
Když si tak po sobě recenzi čtu, vypadá to, jako bych paletku spíš kritizovala, ale je to právě naopak. Už dlouho mě produkt takhle příjemně nepřekvapil jako paletka teď. Pleť dělá nádherně přirozenou a vydrží krásně zhruba 10 hodin, což mně na běžné nošení akorát tak stačí. Pokud navíc použijete ještě další konturovací pudry, výdrž tak samozřejmě prodloužíte na maximum a nemusíte se bát paletku použít i v případě, že potřebujete vypadat perfektně po celý den či noc. Jediné, co bych paletce vytkla jsou odstíny. Určitě bych brala, kdyby značka TECHNIC přišla i s další variantou paletky, která by byla třeba o něco tmavší a konturovací stíny by byly o malinko studenější. Obávám se totiž, že paletka a její odstíny nesednou všem a bude spíš pro světlejší typy. Co se ještě typů pleti týče, myslím si, že paletka bude vyhovovat jak mastné, tak suché pleti a suchá místa díky svojí konzistenci nebude zvýrazňovat. Vám s mastnou pletí jen opět radím pleť pořádně zapudrovat.
Každopádně paletku všem mohu vřele doporučit, já jsem z ní opravdu nadšená. Jsem zvědavá, jestli stejně kvalitní bude i pudrová konturovací paletka, kterou jsem objednala okamžitě po prvním vyzkoušení té krémové. Tímto produktem jsem se opět přesvědčila, že v některých případech opravdu není třeba do kosmetiky investovat tisíce, abychom byli spokojeni. Stačí jen správně vybírat a potom objednávat paletky za 120 Kč, které jsou jak levné, tak i kvalitní. Vyzkoušeli jste v poslední době nějaký produkt značky TECHNIC a pokud ano - jaký dojem na vás produkty udělaly? Jako vždy se budu těšit na všechny vaše odpovědi, ale pro dnešek už se loučím a přeji krásný zbytek víkendu, Vaše M. 

1 komentář:

  1. fiiiha,tak táto paletka sa mi veľmi páči :) má také príjemné odtiene a aj konzistenčne sa mi páči :) k tomu tá skvelá cena :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Instagram