Nákupy za měsíc prosinec: Sephora MINI Haul!

Pravděpodobně se teď roztrhne pytel se články o tom, co kdo dostal k Vánocům..Já dnes píšu článek o tom, co jsem si pořídila ještě před nimi. Veškeré moje předvánoční nákupy dárků totiž skončily tak, že jsem se záhadně najednou ocitla v Sephoře a nakupovala ve velkém.

Původně jsem si šla pro limitovanou kolekci Nars saténových tužek na rty, které samozřejmě už neměly. Jsem totiž lenoch a přišla jsem pozdě takže v regále zbyly už jen ušmudlané testery. Místo limitky od Narsu mě každopádně zaujala limitka jiná, a to ta ze Sephory. Jejich zlatá vánoční kolekce mě přilákala nádherných balením a já si odnesla paletku 8 očních stínů V.I.P Pass jen za 290 Kč!
Bližší info se o ní dozvíte v následujícím článku po Novém roce!



Co se Sephory týče, do konce prosince měli akci 2+1 za korunu na sephorácké produkty + exkluzivní značky. A přesně tuhle akcičku jsem využila na štětce. Snažím si rozšiřovat svojí štětcovou kolekci a tahle akce potěšila. Pořídila jsem tedy 3 štětce - Must have powder shadow č. 60, Crease shadow č. 73 a Brow filler č. 100. 
A už teď vám prozradím svoje dojmy na ně. Crease shadow ideální na blendění všech stínů - z toho jsem celkem nadšená. Must have powder shadow bych rozhodně nenazvala "must have" štětcem. Přijde mi naprosto obyč, stíny se s ním nanášejí dobře, ale rozhodně to není něco, z čeho bych padla na zadek. No a jako poslední štětec na obočí - jedním slovem KATASTROFA! Štětinky neustále vypadávají, třepí se a štětec je celkově na obočí dle mého názoru až moc velký. Rozhodně nebrat. 




Must have powder shadow č. 60 (190 Kč)
Crease shadow č. 73 (240 Kč)
Brow filler č. 100 (190 Kč)
Sephora V.I.P. Pass Eyeshadow Palette (290 Kč)



 No, a už jsme u konce. Nebylo toho moc, ale i tak mám velkou radost. 
Na závěr článku bych vám všem chtěla popřát šťastný Nový rok!! Já si ho jedu užívat s kamarády na chajdu a doufám, že to bude stejná bomba jako rok minulý. 
Co plánujete na Silvestra vy? Slavíte ve velkém nebo doma sledujete novoroční pořady s rodinkou? :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram